GIFT GUIDE: ДЛЯ НЕЕ | ДЛЯ НЕГО
Назад

1/OFF: переосмислення як естетика

5 февраля


Тема sustainability в модній індустрії стрімко набирає обертів. Нове покоління дизайнерів прагне робити не лише гарні чи комерційні, але й осмислені речі, які не шкодять довкіллю. Паризький бренд 1/OFF – один з яскравих представників цього покоління.

1/OFF називає себе (re)made брендом – він (ре)інтерпретує вінтажні речі, створюючи з них нові об’єкти. Бренд було засновано у 2019 році Рене ван Вейнгаарден (Renee van Wijngaarden) і Сюань-Чу Нгуен (Xuan-Thu Nguyen). Батьки Рене працювали у фешн-індустрії – вона з дитинства бачила тонни непроданих речей на складах. Батьки Сюань-Чу володіли текстильними фабриками, тож картина з купами непотрібних речей також їй добре знайома. Закінчивши школу, дівчина створила власний кутюрний бренд Xuan, а у 2016 році стала запрошеною членкинею Французької федерації Високої моди та прет-а-порте. Рене, своєю чергою, займалась маркетингом і працювала з великим вінтажним ретейлером. Попри те, що Сюань-Чу і Рене мешкали на одній маленькій вулиці в Парижі, їх шляхи довго не перетиналися. Врешті решт дівчата познайомилися – результатом знайомства став 1/OFF Paris.


Працюючи з вінтажними речами, Рене захоплювалася їх якістю, але розуміла, що не кожна річ знаходить свого покупця. Усвідомлюючи вплив фешн-індустрії на екологію та пригадуючи моменти з дитинства, співзасновниці 1/OFF вирішили, що не хочуть створювати стоси нового одягу. Вони обрали іншу модель – напрямок ресайклінгу. Вінтажні жакети, куртки та сорочки Burberry, Сeline, Yves Saint Laurent, Chanel та інших гучних брендів стають сировиною для колекцій 1/OFF. Кожна річ виготовляється вручну – процес займає від чотирьох годин до кількох днів. Бренд відмовляється від категорій сезонності чи гендеру, створюючи унісекс жакети, деконструйовані тренчі та сорочки. 1/OFF оновлює асортимент новими дизайнами не тоді, коли цього потребує індустрія, а тоді, коли справді готовий представити нову досконалу модель. Втім, індустрія добре сприйняла такий підхід – за перші півроку свого існування бренд з'явився в селекції світових ретейлерів і переїхав у більше ательє в Парижі.


1/OFF використовує лише вторинну сировину: вінтажні речі, стокові ґудзики, а пакування шиє з шарфів, що вже були у вжитку. Сюань-Чу зізнається, що для особливо складних виробів доводиться купувати проволоку – це єдиний новий елемент, який використовується в колекціях. Все інше – апсайклінг і ресайклінг. Sustainability для 1/OFF – не тренд, а ідеологія за замовчуванням. Тож бренд робить акцент на дизайн: змінює крій, поєднує контрастні основи у єдиний виріб, декорує жакети драпуваннями, ґудзиками й принтами з власним логотипом. В процесі апсайклінгу особливості вінтажної речі почасти задають дизайн. Сюань-Чу та її команда кравчинь трепетно ставляться до цього матеріалу. Особливо їм подобається знаходити монограми з ініціалами чи бирки з іменами попередніх власників одягу. Дизайнери залишають ці деталі, як є, наголошуючи на цінності речі, її неповторності та історії.

Наразі Сюань-Чу керує ательє в Парижі, а Рене відповідає за маркетинг та комунікації. Разом вони прагнуть довести, що можна створювати люксові вироби, при цьому не створюючи відходів і не забруднюючи довкілля. Речі 1/OFF, які поєднують в собі еталонну якість вінтажу, свіжість дизайнерського погляду та унікальність апсайклінгу, – переконливий аргумент «за».

Copyright © 2024 The Icon, All Rights Reserved | Skalar
Отмена подписки
добавлено в избранное
Будет использовано бонусов
ВОССТАНОВИТЬ ПАРОЛЬ

Контрольная строка была выслана по E-Mail. Пожалуйста, дождитесь письма, так как контрольная строка изменяется при каждом запросе.
Товар добавлен в корзину
Заказ отменен
Отмена заказа
Быстрый заказ
Ваш заказ успешно оформлен!
Сообщить о наличии
Укажите свои контактные данные
и мы свяжемся с Вами когда товар будет в наличии.
Сообщить о наличии
Ваш запрос успешно принят!
ПОЖАЛУЙСТА, ВЫБЕРИТЕ РАЗМЕР