Назад

Чому всі в захваті від KHAITE

3 августа

Дизайнерка Кетрін Голстейн, яка заснувала нью-йоркський бренд KHAITE у 2016 році, точно знає, чого хочуть жінки для власного гардеробу. Вона також передбачає, чого вони хочуть, ще самі про це не здогадуючись. Мабуть, на цьому можна було б завершити даний матеріал, але ми заглибилися в питання, і виявили кілька конкретних причин, з яких всі в захваті від KHAITE.

Нова класика

Кетрін Голстейн відкрила бренд KHAITE, бо відчувала брак певного одягу у своєму гардеробі. Вона цінувала вінтажні речі, але не могла знайти подібні вироби в сучасних брендів. Одяг люксових брендів часто здавався їй занадто розкішним та не носибельним. Кетрін же вирішила зробити люксові речі, які захочеться носити кожного дня. Основані на лаконічних силуетах, актуальних тенденціях та потребах сучасних жінок, дизайни KHAITE виявляються позачасовими та гостромодними. Трикотажні сукні з вирізами у формі прямокутника чи серця, лаконічні боді та топи, які можна вдягнути і вдень, і вночі – кілька винаходів бренду, що створюють нову класику.

Брадиган

У 21 сторіччі дизайнерам нелегко вигадати виріб чи стилістичний прийом, який привабив би своєю новизною, але KHAITE це вдалося. Мова йде про «брадиган» — комплект з кашемірового бра та кардигану, що якнайкраще ілюструє жіночність в контексті KHAITE. Цікаво, що мерчендайзер бренду вмовляв Кетрін зняти цей сет з виробництва, але коли у 2019 році папараці сфотографували в ньому Кеті Голмс, брадиган миттєво став об’єктом бажання. В цьому комплекті розкутість поєднується з традиційністю, сексуальність — з невимушеністю, м’яка жіночність — з впевненістю. Після буму на брадиган, інші люксові та масмаркет бренди теж почали тиражувати подібні набори, але для отримання вау-ефекту краще звернутися до першоджерела — KHAITE.

Тактильність

«Я дуже прискіпливо обираю матеріали та завжди кажу, що враження від виробу на 80% залежить від тканини. В цьому питанні я не йду на компроміс. Я ніколи не погоджуся на дешевші варіанти, адже коли ти купуєш дешеве, ти справді отримуєш дешеве», — розповідає Голстейн. Тактильність — одна з найважливіших цінностей бренду, до якої автоматично додається якість. Надм’який кашемір, легкий тюль та міцний денім додають впевненості у власному образі та в тому, що цей образ прослужить значно довше, ніж один сезон.

Джинси

Ідеальні джинси – ще одна річ, яку Кетрін насилу знаходила в асортименті інших брендів, тому власноруч взялася за це питання. На розробку лінії деніму KHAITE знадобився рік. Кетрін прагнула створити джинси, які зможуть носити жінки будь-якого віку. Так і відбувається — часом пари KHAITE потрапляють до сімейного гардеробу, і використовуються сестрами, дочками й матерями. Джинсові продукти бренду виготовляються в Лос-Анджелесі. Базові та ускладнені силуети, акцентні виварки та потертості, комфорт і бездоганна посадка — ви завжди можете розраховувати на ці характеристики джинсів KHAITE.

Контент

Із самого початку Кетрін співпрацює з фотографкою Ханною Твейт, яка також займається арт-дирекшеном. Це креативне партнерство створило впізнавану візуальну мову KHAITE, і часто — неочікувану. Знімаючи топмоделей в жіночних сукнях, замість гламурних світлин KHAITE створює нерізкі кадри з приглушеним світлом і вицвілими кольорами. Така похмура драматичність ще більше підкреслює виняткову витонченість образів. Паралельно з аналоговими методами KHAITE звертається і до інновацій. Наприклад, весняно-літню колекцію 2021 можна оцінити у форматі доповненої реальності, влаштувавши показ з моделлю прямо у власній квартирі. Візуальна історія бренду продовжується й у фешен-фільмах — над роликом до колекції FW 2021 працював американський режисер Шон Бейкер.


Copyright © 2021 The Icon, All Rights Reserved | Skalar
Отмена подписки
добавлено в избранное
Будет использовано бонусов
ВОССТАНОВИТЬ ПАРОЛЬ

Контрольная строка была выслана по E-Mail. Пожалуйста, дождитесь письма, так как контрольная строка изменяется при каждом запросе.
Товар добавлен в корзину
Заказ отменен
Отмена заказа
Быстрый заказ
Ваш заказ успешно оформлен!
ПОЖАЛУЙСТА, ВЫБЕРИТЕ РАЗМЕР