GIFT GUIDE: ДЛЯ НЕЕ | ДЛЯ НЕГО
Назад

Чому всі в захваті від MISBHV?

25 февраля

Польський бренд MISBHV виник як diy-проєкт у 2013 році, але швидко отримав міжнародну популярність. Вже через два роки бренд показав свої речі в паризькому шоу-румі під час Тижня моди, а у 2016 році провів дебютну презентацію в рамках New York Fashion Week. Тепер всі, від Ріанни, Біллі Айліш і Кайлі Дженнер, до юних рейверів і досвідчених модників, в захваті від  MISBHV. Чому? Розбираємося в цьому матеріалі.



Рейв-культура як натхнення

MISBHV є невід’ємним від клубної культури. Дебютом бренду були футболки, які одна із засновників бренду Наталія Мачек дарувала своїм друзям, а ті вдягали їх на вечірки. Так MISBHV отримав першу популярність, перше коло поціновувачів і перші запити на створення одягу. Наталія зізнається, що, працюючи над дизайном, досі питає себе, чи вдягла б вона це на рейв? Якщо відповідь ствердна, модель можна запускати в роботу. Більшість прихильників бренду також ствердно відповідають на це питання – на кожному більш-менш поважному рейві ви точно побачите людей в худі, футболках або спортивних топах MISBHV. Інколи Наталія і Томас власноруч організовують рейви. Їх вечірку Six Years in The Rave, зроблену в партнерстві з фестивалем Unsound в Кракові, відвідали понад 5000 людей, а в лайнапі були діджеї з Києва. MISBHV також має власний музичний лейбл – MISBHV Recordings. Цієї весни він випустить першу компіляцію, а зараз послухати мікси від лейблу можна на Soundcloud.




Влучні колаборації

Бренд постійно розширює власні естетичні кордони за допомогою колаборацій. Нещодавно MISBHV став першим брендом, чий одяг офіційно з’явився в GTA5. Колаборація з інфлюенсеркою та діджейкою Сітою Абеллан засвідчила їх довгу дружбу, результатом якої стала спільна колекція прикрас. Розвиваючи спортивний напрямок, MISBHV випустили колекцію з Reebok, натхнену фітнес-аеробікою 80-х. А принт Raver, що зустрічається на футболках і худі з весняно-літньої колекції, розроблений в колаборації з українцями Максом Дуткою та Анастасією Гутнік.



Відео – спільна робота MISBHV і польського художника та ілюстратора Rafał Olbiński


Візуальні історії

MISBHV майстерно передають свій настрій через візуальний контент. Автором багатьох кампейнів бренду виступив фотограф Х’юго Комте (Hugo Comte), який співпрацює з італійським Vogue, берлінським 032c, Burberry і багатьма іншими виданнями та брендами. А візуальну історію до колекції SS 2021, натхнену «Матрицею» та «Бійцівським клубом», зняв вищезгаданий український фотограф Макс Дутка. За створення деяких фотографій відповідає і другий засновник марки Томас Вірський. Бренд часто звертається до похмурих кольорів, використовує аналогові прийоми разом із 3D-графікою, заграє з ностальгією за 90-ми і ранніми 2000-ми – всі ці елементи збираються в єдиний пазл, за яким дуже цікаво спостерігати.



Відповідальне виробництво

Речі MISBHV виготовляються в Польщі. Так бренду вдається підтримувати локальну індустрію та невеликі підприємства, контролювати процеси й отримувати високу якість. Останнім часом MISBHV також приділяє особливу увагу sustainability. У 2020 році бренд представив пакування, що на 100 придатне до перероблення, виготовляється за допомогою зеленої енергії та на 40% складається з переробленого сміття. З 2021 року бренд працює з органічним котоном, виготовлення якого потребує на 62% менше енергоресурсів і на 71% менше води в порівнянні з котоном, що використовується в мас-маркеті. Спортивна лінійка MISBHV на 60% виготовляється з переробленої сировини.



Зухвалість як мислення

Засновники бренду Наталія Мачек і Томас Вірський завжди відмовлялися грати за загальноприйнятими правилами. Вони приймають рішення інтуїтивно і кажуть, що не роблять нічого лише заради популярності. Їм приємно бачити зірок у своєму одязі, але одягати зірок – не їх головна мета. Дизайнери запевняють, що краще репостнуть фото невідомої дівчини в MISBHV з унікальним стилем, аніж чергової відомої інфлюенсерки. Дизайнери порівнюють свою бізнес-філософію з Helmut Lang й Azzedine Alaia – нескромно, але небезпідставно. Зухвалість закладена і в самій назві бренду MISBHV – misbehave, тобто бути бунтарем, не слухатися, поводити себе погано. Мабуть, саме завдяки такій поведінці дизайнерам вдалося заснувати успішний бренд, не маючи професійної модної освіти. Настрій зухвалості помітний і безпосередньо в дизайнах: шкіряних речах, масивних ланцюгах, напівпрозорих топах. Для тих, хто цінує прямоту і хоче безкомпромісно демонструвати свою індивідуальність.



Copyright © 2024 The Icon, All Rights Reserved | Skalar
Отмена подписки
добавлено в избранное
Будет использовано бонусов
ВОССТАНОВИТЬ ПАРОЛЬ

Контрольная строка была выслана по E-Mail. Пожалуйста, дождитесь письма, так как контрольная строка изменяется при каждом запросе.
Товар добавлен в корзину
Заказ отменен
Отмена заказа
Быстрый заказ
Ваш заказ успешно оформлен!
Сообщить о наличии
Укажите свои контактные данные
и мы свяжемся с Вами когда товар будет в наличии.
Сообщить о наличии
Ваш запрос успешно принят!
ПОЖАЛУЙСТА, ВЫБЕРИТЕ РАЗМЕР