THE ICON Дайджест: 29 квітня – 13 травня
Улюблені бренди надихають своєю візуальною іронією, неочікуваними креативними рішеннями та мистецьким підходом до розв’язання звичайних задач. Про все це, а також про реліз нових кросівок, розповідаємо в новому дайджесті.
AMI: Жан-Поль Гуд зняв кампейн до десятиліття бренду
Бренд AMI відсвяткував своє десятиліття спеціальним кампейном Ami de Cœur – він присвячений сердешній дружбі, однойменному логотипові бренду та, звісно, Парижу. Автором кампейну став Жан-Поль Гуд – культовий фотограф, яким надихається засновник AMI Александр Маттіуссі. До речі, саме Александр є головним героєм зйомки. Пролетівши над вулицями Парижу на повітряній кулі, він приземлюється біля Ейфелевої вежі, де і починається святкування. Чудовий настрій, щоб розпочати наступне десятиріччя AMI, а разом з ним – і літній сезон.
OFF-WHITE: бренд випустив власний зін
OFF-WHITE вже давно не обмежується самим одягом і взуттям: бренд створює предмети інтер’єру, техніку та книжки, а тепер і журнали. Марка представила новий зін Personal Issue, присвячений весняно-літній колекції 2021. Фотографом проєкту виступив Фаб’єн Монтік. Зін доступний в обраних бутиках бренду в обмеженій кількості.
FEAR OF GOD: перша колекція дитячого одягу
12 травня лос-анджелеський бренд FEAR OF GOD випустив нову колекцію Essentials. До неї увійшла лінія дитячого одягу – вперше за всю історію бренду. Світшоти, в’язані худі, шорти та брюки, базові футболки та куртки були розроблені спеціально для дітей. Загалом, в колекції Essentials можна зібрати луки для всієї родини. А весняно-літня колекція FEAR OF GOD для жінок і чоловіків вже представлена в концепт-сторі THE ICON і незабаром з'явиться онлайн.
WANDLER: як бренд шукає власну сумку по всьому світу
Плакати – один з трендів, до яких звертаються бренди під час своїх креативних кампейнів. Так, WANDLER завішав Лондон, Нью-Йорк, Брюссель, Берлін й інші міста фотографіями сумки Lin Bag, що ніби то загубилася. Шанувальники марки фотографують плакати та діляться своїми знахідками в Instagram. Якщо зараз ви в одному з цих міст, долучайтеся до флешмобу. Якщо ж у Києві, то знаходьте сумку Lin Bag від WANDLER в концепт-сторі THE ICON.
VICTORIA BECKHAM: дизайнерка випустила новий б’юті-продукт
Вікторія Бекхем продовжує розвивати б’юті-напрямок свого бренду. Днями дизайнерка та засновниця іменної косметичної компанії представила новий продукт – Matte Bronzing Brick. Палетка від Victoria Beckham Beauty вийшла у п’яти варіаціях, по два відтінки у кожній. Перший – для того, аби вирівняти загальний тон шкіри. Другий – для легкого контурингу. Формула бронзеру є веганською, не містить тальку та блискіток. Косметика Victoria Beckham Beauty доступна на сайті бренду, а одяг VICTORIA BECKHAM – в концепт-сторі THE ICON і на theicon.ua
SONG FOR THE MUTE: як виглядає артінсталяція в магазині бренду
Австралійський бренд SONG FOR THE MUTE примірив свою весняно-літню колекцію не лише на моделей, а і на химерні скульптури. Спеціально для бренду митець Бен Кінг створив кількох персонажів, які з’явилися на плакатах, а тепер і в лондонському магазині SONG FOR THE MUTE на Glebe Street як інсталяція. Бренд також запустив Instagram-маски з цими об’єктами – з їх допомогою перетворитися на скульптуру та відтворити інсталяцію можна будь-де.
MAISON MARGIELA: реліз нових кросівок з Reebok
Maison Margiela та Reebok випустили черговий реліз в рамках своєї довготривалої колаборації. Нові кросівки Tabi Instapump Fury Oxford сповнені візуальних кодів обох брендів. Силует нагадує Maison Margiela Retro Fit, підошва – Instapump Fury, а носок снікера має вже класичний розріз Tabi. Продажі Tabi Instapump Fury Oxford, виконаних у трьох кольорових варіантах, стартували на сайтах брендів 30 квітня.