GIFT GUIDE: ДЛЯ НЕЕ | ДЛЯ НЕГО
Назад

THE ICON Дайджест: 6 — 28 липня

29 июля

В модній індустрії немає канікул. Бренди не зупиняються ані на день, генеруючи нові ідеї, креативні сенси та сміливі рішення. В цьому дайджесті ми зібрали головні липневі новини, які ви могли пропустити протягом відпустки чи заклопотаних міських буднів.

ACNE STUDIOS: кераміка та книга від шведського бренду

ACNE STUDIOS — це не лише речі у гардеробі, але частина стилю життя. Ніби на підтвердження цієї тези, бренд випустив одразу дві модні новинки, не пов’язані з одягом, взуттям чи аксесуарами. Перша — колекція кераміки з наступної осінньо-зимової лінійки ACNE STUDIOS Face. Горнятка та блюдця вручну створені данською керамісткою Бетіною Йоргенсен (Betina Jørgensen), і прикрашені патернами та символікою бренду.

Друга новинка — книга ACNE Paper. Вона являє собою зібрання ключових матеріалів з журналів ACNE Paper, виданих в період з 2005 до 2014 року. До презентації книги було приурочено виставку фотографа Крістофера Сміта (Christopher Smith), що відбулася в Шанхаї. Тим часом ми можемо відсвяткувати вихід книги переглядом інтерв’ю з головним редактором видання Томасом Перссоном (Thomas Persson). А вже восени варто очікувати перезапуск ACNE Paper.

BY FAR: дебютна sustainable-модель снікерів

Бренд BY FAR, відомий своїми багетними сумками та яскравим взуттям, представив першу модель кросівок. Снікери під назвою RODINA створені з переробленого поліестеру, шнурки — з переробленого котону, а гумова підошва є біорозкладною. Шкіра, використана у виготовленні кросівок, надана постачальниками, що дотримуються етичних стандартів. Кросівки RODINA у лімітованій кількості та п'яти кольорових варіаціях доступні на сайті бренду.

SONG FOR THE MUTE: хаос і панк в новій колекції

Австралійський бренд SONG FOR THE MUTE представив нову главу — колекцію 21.2 під назвою Beast. Це історія про хаос і гармонійність, тіні та світло, музу та її творця. Абстрактні створіння з’являються на кольорових светрах і вишивках, що прикрашають клітчаті пальта. Кардигани з дірками, об’ємні рукави атласних блуз і довгі сукні поєднуються в панк-образах, традиційно доповнених етнічними мотивами. Бренд каже, що одним з героїв колекції є монстр — вочевидь, вдало приборканий естетикою SONG FOR THE MUTE.

AMBUSH: Юн Ан розповідає про нову колекцію та свої принципи в інтерв'ю i-D

Нове інтерв'ю Юн Ан для i-D присвячене, перш за все, колекції FW’21. За словами дизайнерки та засновниці AMBUSH, ця колекція — подовження сезону SS’21, оживлене яскравими кольорами та пригодницьким настроєм. Окрім цього, Юн поділилася думками стосовно штучного інтелекту, процитувала своє життєве мотто та дала поради молодим дизайнерам.

GANNI: креативний челендж від данського бренду

GANNI оголосив новий креативний челендж, взяти участь в якому може кожен. Для цього необхідно створити роботу на тему LET’S GO OUTSIDE — фотографію, ілюстрацію чи інше медіа. Оригінальну неопубліковану роботу треба надіслати на пошту [email protected] або поширити на своїй instagram-сторінці з хештегом #GANNIGOESOUTSIDE до 16 серпня. Витвори переможців будуть представлені на поп-ап виставці у вересні, а автори отримають подарункові сертифікати.

OFF-WHITE: конгломерат LVMH придбав акції бренду

Однією з найгучніших новин липня стала угода між LVMH і OFF-WHITE. Французький конгломерат придбав 60% акцій бренду. Володіння 40% акцій залишається за Вірджилом Абло, який вбачає в цьому нові можливості для масштабування власної марки, а також розвитку інклюзивності у модній індустрії загалом. LVMH, своєю чергою, оголосило про нові плани на співпрацю з Вірджилом — засновник OFF-WHITE та креативний директор чоловічої лінії Louis Vuitton буде надавати консультації та брати участь у запуску нових брендів тощо.

JW ANDERSON: колекція сонцезахисних окулярів з Persol

JW ANDERSON поєднав зусилля з італійським брендом Persol для створення спільної колекції окулярів. «Мені завжди подобався Persol. Це — класика дизайну, і я постійно ношу окуляри цього бренду. Мене вражає його якість та майстерність», – коментує Джонатан Андерсон. До колаборації увійшли дві моделі окулярів: класичні авіатори «649», а також сучасна оправа «0009» з чотирма лінзами. Кожен дизайн пропонується у 4 кольорових варіаціях. Кампейн, знятий Тайлером Мітчеллом (Tyler Mitchell), заслуговує на окрему увагу. Джонатан Андерсон прагнув, аби кожне зображення стало «поетичною мініатюрою» — вважаємо, що цей задум цілком втілився в реальність. Окуляри JW ANDERSON X Persol доступні на сайтах брендів, а весняно-літня колекція JW ANDERSON — в нашому концепт-сторі та онлайн.


Copyright © 2024 The Icon, All Rights Reserved | Skalar
Отмена подписки
добавлено в избранное
Будет использовано бонусов
ВОССТАНОВИТЬ ПАРОЛЬ

Контрольная строка была выслана по E-Mail. Пожалуйста, дождитесь письма, так как контрольная строка изменяется при каждом запросе.
Товар добавлен в корзину
Заказ отменен
Отмена заказа
Быстрый заказ
Ваш заказ успешно оформлен!
Сообщить о наличии
Укажите свои контактные данные
и мы свяжемся с Вами когда товар будет в наличии.
Сообщить о наличии
Ваш запрос успешно принят!
ПОЖАЛУЙСТА, ВЫБЕРИТЕ РАЗМЕР