THE ICON Дайджест: 17 – 31 березня
Весна неминуче надихає на активність, експерименти й нові звершення. Не дивно, що цей березень підсумовується дебютними колекціями, свіжими колабораціями та музичними релізами.
JUUN.J: нова колаборація з Reebok
Juun.J продовжує співпрацю з Reebok, яка розпочалася ще у грудні 2019 року. Бренди створили нову спільну колекцію, до якої увійшли куртки, брюки, кепки та кросівки. Останні, звісно, викликають найбільший ажіотаж. Juun.J і Reebok випустили нові варіації моделі Instapump Fury, виконані у синьому та чорному монохромі. Колекція вже доступна в Кореї, а з 1 квітня з’явиться в обраних магазинах по всьому світу.
HELMUT LANG: капсульна колекція зі слоганами
В рамках своєї весняно-літньої колекції Helmut Lang випустив спеціальну капсулу. Її головна фішка – слогани. Базові трикотажні худі, брюки й топи доповнено написами Impress Your Parents Wear Helmut Lang, Helmut Made Me Do It, Helmut Lang Says Stay in School та іншими іронічними виразами. В зніманні колекції взяли участь лондонські школярі, студенти, танцівники та скейтери. Бренд не лише сфотографував їх, а і задав кожному одне питання – про очікування від майбутнього, про друзів і про те, чим вони вражають своїх батьків.
ISABEL MARANT: бренд випустив першу колекцію окулярів
Услід за лінійкою годинників Isabel Marant випустив першу колекцію сонцезахисних окулярів. До неї увійшли шестикутні оправи м’якої форми, авіатори, окуляри з кольоровими лінзами та інші класичні силуети, оновлені відповідно до естетики весняно-літнього сезону 2021. Цю подію бренд відзначив муралом – тепер на перехресті W Brodway & Grand Street в Нью-Йорку можна побачити реалістичне відтворення світлини з кампейну. Створювати та розповсюджувати окуляри бренд буде за ліцензійною згодою з італійською компанією Safilo, яка також працює з Marc Jacobs, Givenchy та іншими великими брендами.
AMBUSH: як виглядає концепт-шоп бренду з Moët & Chandon
Колаборація дизайнерки Ambush Юн Ан з брендом Moët & Chandon засмучує своєю територіальною недосяжністю, але також вражає видовищністю. Наприклад, так виглядатиме концепт-шоп Moët & Chandon x AMBUSH, що пройде в Токіо з 26 березня до 4 квітня. Класичне шампанське в пляшках з оновленим дизайном від Юн в поєднанні з роботами – доволі ефектна подача.
THE ATTICO: капсульна колекція купальників
Пляжна колекція від The Attico була лише питанням часу, і це нарешті сталося. Італійський бренд запустив першу колекцію купальників та пляжного одягу: тут є і глянцеві бікіні, і суцільні моделі з ланцюжками, і монохромні варіанти, і анімалістичні принти. Окрім купальників до колекції увійшли шльопанці, в’єтнамки, короткі топи та мініспідниці – альтернативні парео. Працюючи над колекцією, дизайнерки надихалися неповторністю літніх моментів, прагнули передати відчуття впевненості у собі та ідею спокусливості, з якою бренд завжди тісно пов’язаний. Колекція The Attico Beachwear доступна в концепт-сторі THE ICON і незабаром з’явиться на сайті. Замовити колекцію першими та уточнити деталі можна вже зараз – за телефоном +38 096 495 10 64.
СЛУХАТИ: новий альбом Лани Дель Рей
Лана Дель Рей випустила новий, сьомий за рахунком лонгплей Chemtrails Over the Country Club. До альбому увійшли 11 композицій, серед яких фічерінг з Zella Day та Weyes Blood. Головний однойменний трек, а також трек White Dress вже отримали відеокліпи, а ми отримали чудовий саундтрек до цієї весни.
ДИВИТИСЬ: новий кліп Lil Nas X від української режисерки
В новому кліпі на трек MONTERO (Call Me By Your Name) репер Lil Nas X демонструє не лише фантазійні луки та свої акторські здібності, але й майстерність пол-денсу. Над відео працювала українська режисерка Таню Муіньо, яка також є авторкою останнього кліпу Cardi B.