Шукайте в THE ICON: нова колекція GANNI x LEVI’S
Перша колаборація GANNI та LEVI’S була представлена у серпні 2020 року. Тоді культовий американський бренд і один з найактуальніших данських лейблів об’єдналися, аби випустити апсайклінг-колекцію, доступну лише для оренди. Нова колаборація також створена з урахуванням sustainable-ідеології, але цього разу її вже можна придбати.
Працюючи над стилістикою колекції, бренди надихалися епохами 70-х і 90-х. Класичні силуети LEVI’S набули нового вигляду, поєднавшись з грайливими та жіночними елементами GANNI. «Ми хотіли створити суперкласичну колекцію джинсових речей, які ви будете носити роками. Але без неочікуваних деталей ми б не були GANNI», – розповідає засновниця данського бренду Дітте Реффструп в інтерв’ю французькому Vogue. Так, сорочки та сукні дизайнери прикрасили комірцями «Пітер Пен», а лімітовану лінію речей – принтом з великими трояндами, що задає настрій 90-х. Втім, Дітте вважає, що найважливіше в джинсах – їх посадка, тож комплементарний силует є обов’язковим для виробів колекції. До того ж деякі речі є багатофункціональними: спідницю з квітковим принтом можна носити як сукню, об'ємну куртку – як мінісукню.
Колаборація підтримує responsible-стратегію GANNI – прагнення виробляти одяг з відповідальністю і мінімізованим впливом на довкілля. LEVI’S також розділяє sustainable-цінності, тож бренди знайшли відповідне рішення в рамках колаборації. Матеріалом для колекції обрали котонізовані волокна коноплі, яка поливається лише дощовою водою. Таким чином вдалося заощадити 70% водних ресурсів у порівнянні з виробництвом класичного котону. Тканина вийшла м'якою на дотик, але міцною – її важко відрізнити від звичного деніму.
В колекції GANNI x LEVI’S поєднується ДНК та естетика обох брендів. Так створюється практична лінійка речей, які можна носити постійно, не втомлюючись від цього. І взагалі, денім LEVI’S – це класика. Кращим за нього може бути, здається, лише GANNI x LEVI’S.