Назад

THE ICON Дайджест 11 — 25 листопада

26 ноября

Мабуть, усі чули фразу: «разом веселіше». В цьому місяці дизайнери доводять, що разом — не лише веселіше, але й продуктивніше, естетичніше, унікальніше. Словом, цей випуск дайджесту присвячений знаковим колабораціям і кільком «сольним» проєктам, яким варто приділити увагу.

BOTH: капсульна колекція з Palladium

Основою нової колаборації став впізнаваний мілітарі-силует Palladium, переосмислений разом з французьким брендом BOTH. До капсули увійшли черевики на шнурівці у трьох кольорах: білому, бежевому та чорному. Форма підошви натхнена природою, — лавою, хмарами та ріками — але загальний дизайн чудово вписується в урбаністичний ландшафт. Колаборація доступна на сайтах брендів з 22 листопада.

JUUN.J: зимова колаборація з GORE-TEX

Бренд JUUN.J оголосив про запуск колаборації з GORE-TEX, що стала частиною чоловічої осінньо-зимової колекції. Об’єднавшись з одним з найвідоміших у світі виробників мембранної тканини, JUUN.J розробив лінію курток і брюк. Дизайн поєднує в собі принципи streetwear та аутдор-естетики, що втілюються у складному південнокорейському мінімалізмі. Колаборація вже доступна в Кореї, а дата релізу для інших країн на цей момент не оголошена.

AMBUSH: апсайкл-денім в лімітованій колекції

Другу річницю свого магазину WORKSHOP2 в Токіо AMBUSH відзначає колекцією апсайкл-деніму. До лімітованої лінійки увійшли джинси, сукні, сорочки, куртки та аксесуари, створені з надлишкового деніму, що зостався після попередніх колекцій бренду. Кожен з виробів, виготовлених в колаборації з японськими майстрами, є унікальним. А працюючи з дедсток-матеріалами, AMBUSH уникає використання нових ресурсів і, таким чином, робить внесок у sustainability. Джинсова колекція AMBUSH представлена в обраних магазинах бренду у Токіо та Осаці.

JW ANDERSON: нова колаборація з митцем Полом Англада

JW ANDERSON випустив новий дроп чоловічої весняно-літньої колекції, створений разом з квір-митцем Полом Англада (Pol Anglada). Відправною точкою ілюстрацій, нанесених на светри, футболки, сорочки, шорти та аксесуари, стала гра регбі та жорсткість її правил. Дроп доступний в обраних магазинах JW ANDERSON, а у лондонському магазині бренду також можна придбати оригінальні малюнки Пола.

MAISON MARGIELA: бренд запускає нову позагендерну лінію одягу

Лінія одягу MAISON MARGIELA The Icons Collection складається з вечірнього одягу та класичних об’єктів гардероба для чоловіків та жінок. В цій колекції Джон Гальяно прагне закарбувати дух MAISON MARGIELA, спираючись на архіви бренду та особливості його візуального коду. На цей раз креативний директор наголошує на естетиці модного дому не за допомогою брендингу, а завдяки знаковим деталям: швам, крою, об’ємам та формам. Роздивитися все це можна у фешн-фільмі, який зняв французький режисер Олів’є Даан. У грудні ця лінія з’явиться в обраних магазинах, а знайти основну колекцію MAISON MARGIELA можна в концепт-сторі THE ICON.

Дивитись: українська режисерка зняла кліп для The Weeknd і Post Malone

Українська режисерка Таню Муїньо, яка вже працювала з Cardi B і Lil Nas X, зняла кліп для The Weeknd і Post Malone. Відео на спільний трек One Right Now нагадує епічний трилер та вражає своїм розмахом, як і більшість робіт режисерки. І якщо у деяких випадках перемагає дружба, то в цій історії перемогла ворожнеча.


Copyright © 2021 The Icon, All Rights Reserved | Skalar
Отмена подписки
добавлено в избранное
Будет использовано бонусов
ВОССТАНОВИТЬ ПАРОЛЬ

Контрольная строка была выслана по E-Mail. Пожалуйста, дождитесь письма, так как контрольная строка изменяется при каждом запросе.
Товар добавлен в корзину
Заказ отменен
Отмена заказа
Быстрый заказ
Ваш заказ успешно оформлен!
ПОЖАЛУЙСТА, ВЫБЕРИТЕ РАЗМЕР