З технічних причин оплата на сайті тимчасово недоступна
Назад

Чому всі в захваті від THE ATTICO?

20 травня

THE ATTICO – одне з гучних імен сучасної моди. Якщо вимовити його вголос, можна на кілька секунд відчути себе на літній терасі якого-небудь італійського маєтку. Навкруги ллється ігристе, звучить жива музика, перед очима мерехтять посмішки та різнокольорові сукні. Поки більшість дизайнерів фокусуються на мінімалізмі, THE ATTICO лишається одним з небагатьох брендів, здатних справити подібне враження своїми колекціями. Не дивно, що кожна з них привертає увагу модниць по всьому світу, від Ріанни та Дуа Ліпи й до кожної дівчини, яка вподобає яскраву стилістику марки. Нижче ми детальніше розбираємо THE ATTICO на складові успіху:

Фото: whowhatwear.co.uk

Модний бекграунд

Джильда Амброзіо та Джорджія Тордіні були відомими представницями фешен-індустрії ще до створення власного лейбла. Джильда вивчала дизайн в міланському Instituto Marangoni. Подруги консультували модні видання та бренди, а також були зірками стрітстайлу, разом відвідуючи Тижні моди. Під час чергового такого тижня Джильда та Джорджія зрозуміли, що їх зовсім не надихає більшість побачених колекцій. Дівчата давно мріяли створити спільний проєкт, і втілили цю мрію у 2016 році, представивши дебютну колекцію THE ATTICO.

Необмежена індивідуальність

Полярність стилю дизайнерок – ще один секрет їх успіху. У повсякденному житті Джорджія Тордіні обирає лаконічну класику поза часом. Джильда, на відміну від Джорджії, тяжіє до барвистої еклектики. На стику таких контрастів і народжується цілісна естетика THE ATTICO. Дизайнерки сходяться в тому, що стиль має приносити задоволення, давати відчуття сексуальності та бути відкритим до постійних експериментів. Стилістика їх бренду послідовно отримує всі ці характеристики.

Колекція The Attico Fall 2018 RTW

Лайфстайл як об’єкт бажання

THE ATTICO ностальгують за часами, сповненими гучних вечірок, безтурботності та ошатних образів. Бренд вважає, що трохи святкового настрою ніколи не завадить, і оголошує це способом життя. Себе THE ATTICO нарікає лайфстайл-брендом. З цього сезону в його колекціях можна знайти не лише футболки в паєтках, атласні сукні та туфлі на підборах, але більше повсякденних речей. В новому проєкті Life At Large бренд фокусується саме на них, втілюючи свій впізнаваний стиль в розслабленому одязі. Очевидно, що треники стали важливим об’єктом сучасного лайфстайлу – то нехай вони будуть об’ємними та нагадують шаровари. Світшот? Добре, але з широкими плечима. А якщо в’єтнамки, то атласні. В очікуванні літа THE ATTICO випустив і першу пляжну колекцію, до якої увійшли блискучі та асиметричні купальники, топи й стрейчеві спідниці. В асортименті бренду також можна знайти килимки для йоги чи термокухлі. Словом, усе необхідне для сучасного еклектичного стилю життя.

Колекція The Attico Spring 2019 RTW

Сучасне ретро

Естетика ретро – потужне джерело натхнення для Джильди та Джорджії. Дизайнерки колекціонують вінтаж, полюбляють роздивлятися меблі на блошиних ринках і транслюють настрій найкращих знахідок у своїх виробах. В кожному сезоні THE ATTICO звертає особливу увагу на певну епоху – якщо в дебютній колекції бренд працював з романтичними образами 30-х, то зараз надає перевагу об’ємним плечам 80-х та сильним силуетам 90-х. Амброзіо та Тордіні ефектно використовують вінтажні коди, переводячи їх на актуальну модну мову – завдяки цьому більшість дизайнів бренду стають позачасовими.

Okay Kaya у зйомці The Attico Pre-Fall 2020

Надихаючий візуал

Для колекції Life At Large бренд зняв особливий кампейн. Його героями стали не лише професійні моделі, а також студенти та представники креативних індустрій, що відгукнулися на оголошення про кастинг в Instagram. Результатом співпраці стала серія інтерв’ю та велика фотозйомка, яку можна побачити не лише в соціальних мережах, але й на вулицях Мілана у вигляді плакатів. А для зйомки минулої колекції Pre-Fall 2020 бренд запросив співачку Okay Kaya. Загалом, кожен лукбук і кампейн бренду нагадує водночас про світлини епохи супермоделей 90-х та про найсучасніші візуальні тенденції. Instagram-сторінка бренду – це суцільне задоволення, яке вже отримують майже 600 тисяч підписників THE ATTICO.

Copyright © 2024 The Icon, All Rights Reserved | Skalar
скасування підписки
додано в обране
Буде використано бонусів
ВІДНОВИТИ ПАРОЛЬ

Контрольний рядок був відправлений по E-Mail. Будь ласка, дочекайтеся листа, так як контрольний рядок змінюється при кожному запиті.
Товар доданий в кошик
Відміна замовлення
Швидке замовлення
Ваше замовлення успішно оформлене!
Сповістити про наявність
Вкажіть свої контактні дані
і ми зв'яжемося з Вами коли товар буде в наявності.
Сповістити про наявність
Ваш запит успішно прийнятий!
БУДЬ ЛАСКА, ВИБЕРІТЬ РОЗМІР