Comme des Garçons: мистецтво концептуальних парфумів
Заснований у 1969 році японською дизайнеркою Рей Кавакубо, Comme des Garçons відомий своїм авангардним підходом до моди та мистецтва. У 1994 році бренд зробив свій перший крок у світ парфумерії, створивши унісекс аромати, що відрізняються від конкурентів рідкісними деревними та пряними нотами. На сьогодні, кожен аромат Comme des Garçons Parfums створений, щоб стимулювати п'ять почуттів, здивувати та вразити поціновувачів.
Zero: Новий погляд на простоту
Zero — це радикальне вираження простоти. Побудований на ідеї нейтральності та мінімалізму в усьому, від формули до упаковки. Насичений натуральним кедром, освіжений бергамотом та доповнений мускусом і ветивером, Zero поєднує в собі природні та синтетичні ноти у гармонійній дихотомії.
Series 3, 4 та 6
Парфумерні лінійки Series 3, Series 4 та Series 6 представляють різні концепти та мають унікальні риси.
В Series 3 всі аромати обʼєднані ладаном і кожен з них присвячений одній зі світових релігій.
Series 4 відображає атмосферу цвітіння, граючи з натуралістичними нотами, які пробуджують відчуття весни та літа.
Series 6 присвячена синтетичним ароматам, які створюються за допомогою передової технології headspace, аналізуючи та відтворюючи запахи, які неможливо отримати природно.
Black: Сучасна пітьма
Black — темний і димний аромат, який підходить як чоловікам, так і жінкам. Відкриваючись чорним перцем з Мадагаскару, збагачений ладаном із Сомалі, шкірою та лакрицею, Black передає сміливий і пристрасний характер. І це робить його ідеальним вибором для тих, хто шукає неконвенційні аромати.
Завітайте до The Icon, щоб дізнатися, який парфум підходить саме вам. Також ви можете зробити свій вибір на нашому сайті, де представлені різні лінійки Comme des Garçons.