З технічних причин оплата на сайті тимчасово недоступна
Назад

THE ICON Дайджест: 3 – 17 березня

17 березня


Цікаво, коли дизайнери особисто коментують те чи інше своє рішення, робочі моменти та джерела натхнення – таким чином вдається краще зрозуміти механіку моди й сенси, що наповнюють колекції. В цьому дайджесті є два інтерв’ю з такими коментарями, а окрім них – музика та мистецтво.


AMI: колекція SS 2021 на картинах художниці Аннабель Фостін

Окрім класичної рекламної кампанії на підтримку колекції весна-літо 2021, бренд Ami також представив колаборацію з художницею. Мисткиня Аннабель Фостін зробила серію з трьох картин, персонажі на яких вдягнені в луки з колекції SS’21. Светри, брючні костюми та денім від Ami гармонійно поєдналися з мрійливістю та виразними рисами героїв на картинах Аннабель.



MAISON MARGIELA: власник бренду придбав Jil Sander

Про те, що італійська фешен-група OTB (Only The Brave), планує придбати Jil Sander, видання WWD вперше написало ще у грудні. Тепер представники холдингу, до якого входять Maison Margiela, Marni, Diesel та інші бренди, офіційно підтвердили цю інформацію. OTB на чолі з Ренцо Россо став повноцінним власником Jil Sander. Вартість угоди не оголошується, але відомо, що попередній власник бренду – Onward Holdings – придбав його за 165 мільйонів доларів у 2008 році. Як ці зміни вплинуть на Jil Sander та інші бренди в портфелі OTB, побачимо з часом.


FEAR OF GOD: перші фото кампейну SS 2021

Лос-Анджелеський бренд Fear Of God опублікував перші фотографії з кампейну SS 2021. Авторкою рекламної кампанії стала художниця та фотографка Шаніква Джарвіс (Shaniqwa Jarvis). Образи в пастельних кольорах зливаються з прибережним ландшафтом, транслюючи настрій спокою і єднання з природою. Ми цей настрій з готовністю підхоплюємо.


JW ANDERSON: дизайнер розповів про роботу над колекцією FW 2021

Колекція JW Anderson для наступного осінньо-зимового сезону захоплює своєю естетикою, що втілюється не лише в речах, але й безпосередньо в кампейні. Дизайнер Джонатан Андерсон називає цю колекцію найбільш особистою з усіх. В інтерв’ю, опублікованому в IGTV бренду, дизайнер розповів про те, як мистецтво, знакові знайомства та пандемія вплинули на створення цього дійсно особливого проєкту.


Інтерв’ю дизайнерки AMBUSH Юн Ан для Dazed

Співзасновниця Ambush Юн Ан взяла участь в колаборації з Moët & Chandon, створивши оновлений дизайн пляшок. Про цей досвід, а також про перші успіхи в модній індустрії та улюблену музику для роботи Юн розповіла в короткому інтерв’ю для Dazed.


Слухати: діджей-сет Kiri Okuyama для Imaginery TV OFF-WHITE

В лютому Вірджил Абло представив експериментальну діджитал-платформу Imaginery TV. Проєкт втілює нове бачення світу дизайнера за допомогою ексклюзивного відеоматеріалу З останнього – діджей-сет від японської діджейки Кірі Окуяма (Kiri Okuyama). Переглянути цей та інший записи зі всесвіту Вірджила Абло можна на сайті Imaginery TV.


Copyright © 2024 The Icon, All Rights Reserved | Skalar
скасування підписки
додано в обране
Буде використано бонусів
ВІДНОВИТИ ПАРОЛЬ

Контрольний рядок був відправлений по E-Mail. Будь ласка, дочекайтеся листа, так як контрольний рядок змінюється при кожному запиті.
Товар доданий в кошик
Відміна замовлення
Швидке замовлення
Ваше замовлення успішно оформлене!
Сповістити про наявність
Вкажіть свої контактні дані
і ми зв'яжемося з Вами коли товар буде в наявності.
Сповістити про наявність
Ваш запит успішно прийнятий!
БУДЬ ЛАСКА, ВИБЕРІТЬ РОЗМІР