JEAN PAUL GAULTIER: легкий епатаж
В дитинстві Жан-Поль Готьє хотів мати ляльок, та мав лише плюшевого ведмедика. Але майбутній дизайнер не засмутився і зробив для ведмедика конічні груди з пап’є-маше. Саме цей фантасмагоричний образ стане лейтмотивом колекцій JEAN PAUL GAULTIER і ще не раз відтворюватиметься — тепер вже не на іграшках чи ляльках, а на реальних людях.
Свою першу колекцію Жан-Поль Готьє випустив в 1976 році, і відтоді не переставав шокувати світ моди. Першим асистентом дизайнера був Мартін Маржела. Жан-Поль вдягав чоловіків у кілти, жінок — в чоловічі костюми, створював вечірні сукні з деніму й отримав прізвисько l'enfant terrible (жахлива, неслухняна дитина, фр.) модної індустрії. У 1990 році Готьє розробив сценічні костюми для туру Мадонни, що стало поворотним моментом в історії бренду та попкультури. Та й повсякденним виробам модного дому притаманна певна сценічність — здається, дизайнер вважає що кожна жінка сама по собі є зіркою, і з ним важко посперечатись.
У 2020 році Жан-Поль Готьє показав свою останню колекцію — театралізований перформанс тривалістю в годину. Відтоді бренд під керівництвом креативної директорки Флоренс Тетьє випускає сезонні колекції haute couture з запрошеними дизайнерами, наприклад, Сімон Роша чи Гленном Мартенсом з Y/Project.
JEAN PAUL GAULTIER — новий бренд у концепт-сторі THE ICON, що вже представлений у магазині та онлайн з весняно-літньою колекцією. Вона має назву TRÈS GAULTIER — це висока концентрація архівних кодів модного дому. Трикотажна сукня прикрашена принтом із зображенням сукні, котру вдягала Мадонна у 1992 році. Топ і спідниця-джинси інтерпретують моряцьку уніформу. Дизайни мають злегка ностальгічний, вінтажний настрій — колекція TRÈS GAULTIER це ідеальна точка входу у всесвіт бренду.