З технічних причин оплата на сайті тимчасово недоступна
Назад

THE ICON Дайджест: 28 липня – 11 серпня

11 серпня

Модні бренди — це джерело не лише одягу, але і натхнення. Вони знаходяться в постійному пошуку нових креативних шляхів, підіймають теми єдності та фізичної активності, нагадують про існування ще невивчених мов, вербальних чи естетичних. Сьогодні ми транслюємо ці повідомлення, зашифровані в останніх новинах зі світу моди.

LI-NING: двошарове взуття та інші об’єкти колаборації з Chinatown Market

Наприкінці липня китайський бренд LI-NING представив першу колаборацію з лос-анджелеським streetwear-лейблом Chinatown Market. Окрім футболок з яскравими написами та логотипами обох брендів, до колекції увійшли речі аудтор-напрямку: одяг, що захищає від сонячних променів і відштовхує вологу, аксесуари та предмети для кемпінгу. Найбільшу увагу привернуло взуття, що складається з двох шарів, трансформуючись з мюлів у кросівки, і навпаки. Колекція доступна на сайтах обох брендів.

AMBUSH: мотокультура та неон в колаборації з Nike

Ще один цікавий дроп останніх тижнів випустили AMBUSH X Nike. Працюючи над цією колекцією, засновниця AMBUSH Юн Ан надихалася японською мотосубкультурою. Колаборація переосмислює традиційний одяг мотоциклістів, забарвлюючи його в неонові кольори, що символізують вогні Токіо та аніме культуру. Лінія одягу доповнена новою варіацією кросівок Dunk Nike у насиченому лаймовому кольорі. Обличчям колекції стала сама Юн Ан, а також співачка Megan Thee Stallion. Колекція доступна на сайтах AMBUSH і Nike.

HERON PRESTON: колекція сонцезахисних окулярів з Gentle Monster

«Я вирішив працювати з Gentle Monster, бо вони завжди підтримували великі ідеї та амбіційне мислення. Вони знають, як автентично встановити зв’язок за допомогою культури та мистецтва, тож працюючи з ними, я був впевнений, що вони зможуть передати моє бачення», – розповідає засновник HERON PRESTON про колаборацію з південнокорейським брендом сонцезахисних окулярів Gentle Monster. В рамках спільної колекції бренди випустили оправу Level 0 у чотирьох кольорових варіаціях. Кожна з них прикрашена знаковою для HERON PRESTON деталлю у формі будівельного рівня. Запуск футуристичного аксесуара супроводжувався міжнародним квестом: бренди заховали окуляри у Нью-Йорку, Лондоні, Шанхаї, Сеулі, Лос-Анджелесі та Сингапурі. За координатами, що повідомлялися на Instagram-сторінці Gentle Monster, місцеві прихильники могли знайти і забрати окуляри.

GANNI: динаміка та єдність в новому кампейні

GANNI заохочує не лише до створення стильних луків, а і до фізичної активності. Так, зйомки колекції Pre-Fall 2021 пройшли у веломагазині, а для нової рекламної кампанії бренд запросив учасниць Skate With Sis — лондонського об’єднання з ролер спорту. «Я обожнюю енергію, яку відчуваєш в команді — дух дружби та єдності, коли всі підтримують один одного. GANNI Klub втілює це відчуття радості від речей, що стимулюють нас рухатися», – коментує креативна директорка GANNI Дітте Реффструп. Образи з кампейну під назвою GANNI Klub знаходяться на межі спорту та повсякденності, комфорту для активного способу життя та дизайну для самовираження.

ARIES: білінгвальні слогани в колаборації з NTS X CALI

Для останньої колаборації лондонський бренд ARIES об’єднався з радіо NTS та митцем Cali Thornhill DeWitt. Результатом співпраці стала капсульна колекція одягу під назвою Made in Italy. Худі, футболки, сорочки, брюки та шкарпетки розписані логотипами, італійським висловом Tutti Pazzi («Всі з’їхали з глузду») та англійським Hell on Earth («Пекло на Землі») — принти натякають на нестабільну ситуацію у світі та італійське коріння засновниці ARIES Софії Прантери. Капсульна колекція доступна на сайті бренду.

Слухати: новий альбом Біллі Айліш

Липень приніс не лише модні, але й музичні новинки. Серед них — другий лонгплей Біллі Айліш під назвою Happier Than Ever. Як і дебютний, цей альбом співачка записувала в домашній студії зі своїм братом Фіннеасом. На платівку увійшли 16 треків, виконаних у новому для Біллі звучанні. Ще перед релізом Happier Than Ever став рекордсменом, зібравши найбільшу кількість передзамовлень за історію Apple Music.

Copyright © 2024 The Icon, All Rights Reserved | Skalar
скасування підписки
додано в обране
Буде використано бонусів
ВІДНОВИТИ ПАРОЛЬ

Контрольний рядок був відправлений по E-Mail. Будь ласка, дочекайтеся листа, так як контрольний рядок змінюється при кожному запиті.
Товар доданий в кошик
Відміна замовлення
Швидке замовлення
Ваше замовлення успішно оформлене!
Сповістити про наявність
Вкажіть свої контактні дані
і ми зв'яжемося з Вами коли товар буде в наявності.
Сповістити про наявність
Ваш запит успішно прийнятий!
БУДЬ ЛАСКА, ВИБЕРІТЬ РОЗМІР