Назад

THE ICON Дайджест: 3 – 17 лютого

17 лютий


Джерелом натхнення для дизайнерів може стати буквально що завгодно: від естетики рідного міста до культури східної країни, від печива з передбаченнями до сучасного мистецтва. Як це трансформується в модні релізи та рекламні кампанії, розповідаємо в новому дайджесті.



BOTH: кампейн SS 2021 в стилі манга

Весняно-літня колекція бренду Both натхнена символікою, вуличним стилем, каліграфією, кіно та традиційним мистецтвом Японії. За створення кампейну, виконаного в стилі манга, відповідав італійський художник і автор японських коміксів Пеппе (peppedesu). Героями коміксу під назвою Pinky Violence стають не лише люди, але й ключові моделі взуття з колекції SS 2021: високі рожеві черевики, гета-сандалії та лофери.



Ambush

AMBUSH: зона комфорту в рекламній кампанії SS 2021

Колекцію SS 2021 бренд Ambush називає свою новою главою. Силуети стали більш видовженими, образи – лаконічнішими, але не без цікавих грайливих деталей. Стилістика бренду ніби подорослішала, і це втілюється в рекламній кампанії до колекції. Кампейн отримав назву «В зоні комфорту» (Inside the comfort zone). На відміну від instagram-коучів з внутрішнього розвитку, дизайнерка бренду Юн Ан пропонує залишитися у своїй комфортній зоні, обладнати її красою та зручністю. Ця пропозиція у вигляді світлин і відео з нового кампейну виглядає дуже переконливо.



MAISON MARGIELA: три митці створили артоб’єкти з черевиків Tabi

Maison Margiela продовжує створювати нові інтерпретації своїх легендарних табі. Цього разу модний дім випустив лімітовану колекцію Tabi Recicla, створену з вінтажної шкіри. В рамках релізу бренд ініціював колаборацію з трьома митцями, які переосмислили черевики на свій лад. Інь Чанг (Ying Chang) вкрила табі шарами кольорового силікону, Александра Сіпа (Alexandra Șipa) створила композиції з електропроводів, а Pattern Chineso зробили скульптури табі з пластику.



Acne Studios

ACNE STUDIOS: колекція, присвячена Стокгольму та графіті

Acne Studios присвятив нову капсульну колекцію своєму рідному місту – Стокгольму. До капсули Welcome to Stockholm увійшли футболки, лонгсліви, джинси та аксесуари, прикрашені графікою у стилі графіті: ведмедем Underground Bear, пацюком City Rat, котом Beat Cat і самою назвою колекції. Як локацію для лукбуку фотограф Андрес Едстром (Anders Edström) обрав свій улюблений район Стокгольма – Frihamnen. Сумка з написом Welcome to Stockholm вже доступна в концепт-сторі THE ICON.



MISBHV: бренд випустив фізичну версію худі з колаборації з GTA5

Колаборація MISBHV з GTA5 стала однією з найгучніших цією зимою. Після її віртуального релізу відбувся і фізичний дроп. Днями польська марка випустила худі, створений з музичним лейблом Keinemusik. Вперше прототип худі з’явився у GTA5, а тепер придбати цю річ, виконану з бавовни та прикрашену принтом, можна на сайті MISBHV.



WANDLER: нова сумка в формі печива з передбаченням

До нового сезону бренд Wandler розробив нову модель сумки. Працюючи над її формою, дизайнерка Ельза Вандлер надихалася печивом з передбаченнями. Сумка отримала структурований силует з м'якими кутами та назву Lin Bag. Передбачення: цієї весни вона стане одним з найактуальніших аксесуарів. Факт: Lin Bag у двох кольорах скоро з'явиться в концепт-сторі THE ICON.

Copyright © 2024 The Icon, All Rights Reserved | Skalar
скасування підписки
додано в обране
Буде використано бонусів
ВІДНОВИТИ ПАРОЛЬ

Контрольний рядок був відправлений по E-Mail. Будь ласка, дочекайтеся листа, так як контрольний рядок змінюється при кожному запиті.
Товар доданий в кошик
Відміна замовлення
Швидке замовлення
Ваше замовлення успішно оформлене!
Сповістити про наявність
Вкажіть свої контактні дані
і ми зв'яжемося з Вами коли товар буде в наявності.
Сповістити про наявність
Ваш запит успішно прийнятий!
БУДЬ ЛАСКА, ВИБЕРІТЬ РОЗМІР