Назад

ORMAIE: поезія парфумерії та спогадів

5 березня

Краплі дощу на дерев’яній підлозі. Кухня в будинку бабусі. Перехожий, від якого неможливо відвести погляд. Ці маленькі спогади бувають найбільш яскравими та виринають із пам’яті у всій повноті переживань, щойно ми контактуємо з відповідним ароматом. Пробудження таких спогадів і створення нових, не менш важливих емоційних історій — головна мета ORMAIE, якої бренд досягає у філігранний спосіб.

Батіст Буїг та його мати Марі-Ліз Жонак заснували бренд у 2018 році. Запуску ORMAIE передували два роки підготовки: пошук інгредієнтів, майстрів, розробка та тестування парфумів. Засновники прагнуть, аби краса ORMAIE не обмежувалася естетикою флакона, логотипа чи довершеністю парфумерної композиції — ці вироби є красивими за самою своєю суттю. Розповідати справжні історії хочеться за допомогою найкращих інструментів, тож бренд працює лише з натуральними, органічними й етично-зібраними інгредієнтами. Це певним чином ускладнює роботу: перш ніж послухати аромат, необхідно зачекати три тижні, поки інгредієнти стануть цілісною субстанцією. Готовий парфум має настоюватися три місяці, і лише після цього стає готовим до використання. Та ORMAIE нікуди не квапиться, адже мистецтво відбувається своєчасно.

Увесь процес виробництва є тривалим і деталізованим. 12-гранні скляні флакони створюються на відновлюваній сонячній енергії, кришки до них вирізаються вручну із бука, який видобувається у відновлюваних лісах Франції, а друком етикеток займається паризька майстерня Imprimerie du Marais. Кожна форма кришки має певний символізм, а загалом ця фігурність навіяна дитячими спогадами засновника, коли він спостерігав за працею свого дідуся-скульптора. Відтоді Батіст захоплюється ручною роботою та людьми, які віддані своєму ремеслу, і саме з такими працює над брендом ORMAIE.

Нині бренд має сім унісекс-ароматів унікальних кольорів, що створюються через поєднання натуральних інгредієнтів. Аромати присвячені татові, бабусі, особистим переживанням Буїга, але їхнє трактування не обмежується первинним сенсом. Парфум здатен унікально озвучити саме ваші відчуття та погратися в асоціації із вашим багажем несвідомого.

Батіст асоціює ORMAIE з музикою Сержа Генсбура, а парфум Le Passant — з акторкою французької нової хвилі Анною Каріною. Витончені поєднання нот, художність кожної деталі, контрастні людські досвіди та повага до природи, що закладаються у флакони ORMAIE, переконують в тому, що парфумерія — теж різновид мистецтва. Це — французька ольфакторна поезія, котру можна читати в оригіналі.

7 980 грн. 11 400 грн.
7 980 грн. 11 400 грн.
10 308 грн. 14 725 грн.
9 643 грн. 13 775 грн.
7 980 грн. 11 400 грн.
7 980 грн. 11 400 грн.
7 980 грн. 11 400 грн.
7 980 грн. 11 400 грн.
Copyright © 2024 The Icon, All Rights Reserved | Skalar
скасування підписки
додано в обране
Буде використано бонусів
ВІДНОВИТИ ПАРОЛЬ

Контрольний рядок був відправлений по E-Mail. Будь ласка, дочекайтеся листа, так як контрольний рядок змінюється при кожному запиті.
Товар доданий в кошик
Відміна замовлення
Швидке замовлення
Ваше замовлення успішно оформлене!
Сповістити про наявність
Вкажіть свої контактні дані
і ми зв'яжемося з Вами коли товар буде в наявності.
Сповістити про наявність
Ваш запит успішно прийнятий!
БУДЬ ЛАСКА, ВИБЕРІТЬ РОЗМІР