THE ICON Дайджест: 12 — 25 серпня
Відкритість до інновацій та неочевидних ідей — одна з рушійних сил моди. Жваве, майже дитяче зацікавлення — те, чому варто повчитись в дизайнерів. Почати можна прямо зараз, надихнувшись колабораціями, що зібрані у цьому дайджесті.
HERON PRESTON: якою буде колаборація бренду з Mercedes-Benz
Цього літа HERON PRESTON вирішив не обмежуватися співпрацею з Gentle Monster. Наступна колаборація буде ще більш унікальною, адже вона — з Mercedes-Benz. Американський бренд streetwear та німецька автомобільна компанія поєдналися для роботи над апсайкл-проєктом. Матеріалом для спільної колекції стали розкриті подушки безпеки — цьогоріч технології виповнюється 50 років. За словами Херона, матеріал нагадує йому тканину Cordura®, з якою він працював над багатьма workwear проєктами. Реліз Mercedes-Benz X HERON PRESTON запланований на 31 серпня, разом з презентацією нових електрокарів і гібридних машин.
CASABLANCA: нова модель кросівок в колаборації з New Balance
CASABLANCA хоч і не працює з автобрендами, все одно претендує на автомобільну потужність. Вже 27 серпня бренд випустить кросівки XC-72 в колаборації з New Balance. «Спорткари для ваших ніг», — повідомляє слоган, і з ним важно посперечатися. «Ця фраза нагадує про момент, коли ми вперше побачили спортивну машину в дитинстві. Ми розуміли, що це — машина, але вона відрізнялася від будь-якого автомобілю, що зустрічався нам раніше. Це — відчуття новизни, функціональний дизайн, створений, аби бути особливим», – розмірковує засновник бренду Шараф Тажер.
JUUN.J: баскетбольні кросівки на щодень в колаборації з Reebok
JUUN.J і Reebok теж активно продовжують співпрацю. На цей раз бренди випустили сучасну варіацію на тему Pump Omni Zone II — перші моделі з технологією Pump були виготовлені у 1989 році для баскетболістів. Аби носити новітні Pump Omni Zone II, не обов’язково бути спортсменом. Кросівки, оздоблені м’якими обтічними деталями, доступні в монохромному чорному, білому та карамельному кольорах, а також у лаймовому з контрастними елементами. Колаборація представлена на сайтах брендів.
OFF-WHITE: Вірджил Абло незабаром виступить у Києві
Вже точно: засновник OFF-WHITE Вірджил Абло зіграє діджей-сет у Києві. 5 вересня почути улюбленого дизайнера, котрий вже зо 20 років займається діджеїнгом, можна буде у закладі «Курені». А очікування сету можна скоротити за прослуховуванням його музичних добірок для проєкту Imaginary Radio.
GANNI: Соковиті кольори, квіти-аплікації та нескінченне літо в колекції SS’22
Показ нової колекції бренду GANNI, що буде доступна через пів року, пройшов на даху «зеленої» електростанції CopenHill. Локація в черговий раз привертає увагу до sustainable-спрямованості бренду — цій серйозній темі присвячений окремий instagram-акаунт GANNI під назвою GANNI.LAB. Втім, нова колекція вийшла не надто серйозною, а напроти — грайливою та розслабленою. Сукні активно прикрашені драпуваннями та принтами, а в особливих випадках, паєтками та аплікаціями у формі квітів. Легкі спортивні шаровари, топи-бюстьє чи брючні костюми з асиметричними жакетами бренд радить носити з кепками, масивними клогами та лоферами. Ми вже чекаємо наступної весни, аби спробувати.
Дивитись: Джон Гальяно та Томо Коідзумі переробили сукні один одного у проєкті Vogue
До свого вересневого номера американський Vogue створив спеціальний апсайкл-проєкт за участі креативного директора MAISON MARGIELA Джона Гальяно та японського дизайнера Томо Коідзумі (Tomo Koizumi). Знакова весільна сукня роботи Томо відправилася у паризьке ательє MAISON MARGIELA. До Коідзумі у Токіо прибув прототип костюму Ріанни для MET Gala 2018. Обмінявшись сукнями, дизайнери мали переосмислити їх на свій лад. Джон Гальяно звернувся до деконструкції, перетворивши пишну сукню на гендерно-нейтральний светр. Втім, годі спойлерів — процес і результат краще побачити у відео на власні очі.