VISVIM: про природу речей


Стилістику VISVIM можна назвати сучасним фолком чи «майбутнім вінтажем», як каже сам засновник бренду Хірокі Накамура. Та його підхід до дизайну і роботи з одягом не зводиться до жодної категорії — VISVIM пропонує подивитися на речі свіжим поглядом і побачити самобутність, що стоїть за ними.
Хірокі Накамура захоплювався вінтажем з 14 років, але вирішив зайнятися модою завдяки скейтбордингу. Одного разу майбутній дизайнер вирушив підкорювати сніги Аляски, і навіть обираючи спеціалізований одяг в екстремальних умовах, переймався про те, аби речі виглядали та сиділи гарно. Тоді Хірокі зрозумів, що цікавиться самим одягом більше, ніж способом його застосування — спортом. Він влаштувався працювати до аутдор-бренду, а незабаром заснував й власну марку.
За подорожжю до Аляски відбулося ще безліч експедицій, в яких Накамура збирав модні артефакти по всьому світу. Звісно, Хірокі досліджує й давні техніки рідної Японії. Однією з них є фарбування речей в рисових полях. Мінерали та попіл дерев, що містяться в багнюці, вступають в хімічну реакцію і створюють унікальний відтінок. Хірокі пише дослідження по своїм відкриттям, і привозить валізи надихаючих речей з кожної подорожі. Як казав Конфуцій: «Оберіть справу до душі, і вам не доведеться працювати жодного дня, будете фарбувати одяг в бруді, колекціонувати артефакти, писати дисертації, і все це задля VISVIM».
Хірокі Накамура приділяє увагу кожній нитці, лінії, відтінку, матеріалу. Стандарти високої якості дотримуються й на виробництві, за яке відповідають локальні майстри у тій чи іншій галузі. Складно уявити аспект, в котрому Хірокі б не мав прискіпливої експертизи, що йде аж від корінних народів. Тож усі речі VISVIM, від лімітованих пар взуття до повсякденних футболок і худі, є втіленням унікального бачення та глибоких знань дизайнера — майже таємних, з тією лише різницею, що їх можна носити на собі.
Колекція японського бренду VISVIM доступна в концепт-сторі та на THEICON.UA